Valori

Felicitări, ție și părinților tăi! Ești un copil frumos! 😊

Ai curaj să visezi și îți urmezi visul,
Ești adaptabil și ai încredere în tine,
Ești curajos, asertiv și sociabil,
Te cunoști pe tine însuți,
Ești puternic și virtuos,
Ai rămas creativ,
Ești capabil să admiri,
Ai învățat să înveți,
Ai un psihic puternic si reusesti sa-i vindeci pe cei din jur
Ți-ai descoperit talentele
Vei trăi 100 de ani și mulți ani după,
Ești prietenul copilului tău!

Valorile noastre

Siguranța este prima noastră grijă!
La baza piramidei nevoilor stă siguranța, atăt fizică cât și psihică. De aceea, una vin valorile noastre este crearea unui mediu sigur, chiar dacă, uneori, este iritant pentru părinți și copii. Dincolo de avizele medicale obligatorii, personalul medical verifică starea de sănătate a copiilor în fiecare zi.
Acoperim suprafețele contondente, explicăm potențialul vătămător al unor jocuri și jucării. Alimentele sunt sigure și verificate, iar meniul este conceput de nutriționiști.
Verificarea de dimineață se face într-un mod blând și natural, pentru a nu introduce stimuli sau rutine care să fie interpretate ca ancore psihologice greu controlabile.
Exprimarea liberă este încurajată, atât cea verbală căt și cea kinetică. Prin siguranță, înțelegem și asigurarea nevoilor psihologice, cum ar fi nevoia de autonomie, acceptare, predictibilitate, experimentare, explorare, siguranță emoțională etc.

Ne respectăm reciproc!
În sensul în care plecăm în interacțiuni umane de la o atitudine rezonabilă, de bună credință. Tratăm pe toți așa cum vrem să fim tratați noi înșine. Mai departe de asta, nu pretindem respect a priori, el se caștigă și poate lua mai multe forme.

Suntem sinceri!
Sinceritatea presupune curaj, asumarea responsabilitații, promisiunea că mâine vom fi mai buni, autenticitate. Credem ca sinceritatea cu ceilalți condiționează sinceritatea cu noi înșine, care este una din condițiile esențiale dezvoltării armonioase. Este, în opinia noastră, mai mult decât o formă de respect. Este o nevoie.

Lucrăm împreună!
Absolut toate grădinițele sunt bune. Există însă și grădinițe nepotrivite unor tipologii, la fel cum rar am văzut “educație proastă”; preferăm termenul de “educație nefolositoare” (insului, familiei sau comunității în care activează respectivul viitor adult). Important este să lucrăm împreună, adulți și copii, educatori și părinți, pentru a decide asupra unei direcții comune, să folosim aceleași practici, atât acasă cât și la grădi, să vedem de la început dacă și care este varianta care ni se potrivește.